Regnet öser ner

Hej! Idag regnade det när jag sprang till bussen och därför förstördes min frisyr som jag hade kämpat med i flera timmar. Därför var min dag förutbestämt förstörd. Egentligen har allting gått ganska bra i skolan idag, men det känns som att jag inte har varit tillräcklig som person och jag har också kännt mig  ganska otrevlig.
 
Idag hade vi den roligaste lektionen på länge när vi pratade om Iliaden och Odysséen i skolan. Det känns som att det är min typ av ämne i skolan som jag verkligen tycker om. Dåligt nog valde jag natur där vi nästan (inte alls) har någon so. Nu ska jag i alla fall plugga. Ingen tv, internet eller andra störande saker. Good. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0