Min plågsamma vandring

Jag glömde berätta om jag hittade något i stan igår.
Först missade jag bussen och fick stå i en kvart i kylan men en familj med ett barn som skrek konstant. Där kom huvudvärken. Bussen som kom var sen och busschaffören stressad och otrevlig. När jag komfram till gustav skulle först till Kappahl för att köpa en väska jag har velat ha ett tag. Affären var stängd. Jag blev riktigt arg.  Jag skulle tvunget ha den väskan så jag beslöt mig för att gå ner till triangeln och chansa på att det fanns en affär där. Den vanringen var nog den hemskaste någonsin. Det snöade, men snöflingorna var inte vanlig snö utan mer som pyttesmå isbitar. Det var motvind och jag hade en kall jacka, ingen halsduk och ingen mössa och issnön splachade in i mitt ansikte och det gjorde så ont att jag blev helt galen. Jag fick ett utbrott mitt på gatan vilket gjorde att jag fick konstiga blickar kastade på mig. Jag kom tillslut fram till triangeln och som tur hittade jag min väska. Jag köpte även andra saker på ginatricot. 
 
På bussresan hem satt jag bakom en tant som nyss upptäckt att det finns spel till mobiltelefoner så hon satt och spelade. Musiken till spelet var typ på högsta volym och hon sänkte det inte. Alla på bussen blev irriterade på henne. När jag kom hem hade jag en dunkande huvudvärk och var så irriterad och arg så att jag dog. Nej men jag var inte speciellt glad. 
 
Detta köpte jag:
 

Kommentarer
Postat av: popen

Kul historia:)

2014-01-31 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0