Jag har så otroligt mycket att göra

Den första veckan i skolan har passerat och jag har mer saker att göra än vad jag klarar av. Och då har jag inte räknat med matte, mattekursen matte 2c börjar på tisdag och jag får inte komma efer igen. Jag ska ha B i matte. Sen måste jag också:
 
- Fysikprov, på krafter och energi. 
 
- Biologi, skriva en text om DNA analys och vara redo för att delta i en argumentation. 
 
- Engelska, göra tråkiga och stora uppgifter om boken the perks of being a wallfoler.
 
- Kemi, ta igen det jag missade på lektionerna då jag inte hängde med (har med matte att göra ush) och göra en grup uppgift där en del av uppgiften hänger på mig då jag måste kunna förklara för de andra vad jag har gjort. 
 
-Svenska, kunna vara akriv på lektionerna om litteraturhistoria. 
 
- Tyska, försöka ligga före så att jag inte ligger efter. Gå igenom grammatiken.
 
-Tänka igenom vad jag ska välja för individuella val inför tvåan. Kanske prata med studuevägledaren. 
 
- Kontakta specialläraren om mina stavningssvårigheter. 
 
- Träna piano, min lärare är väldigt krävande. 
 
- Inte glömma bort tennis träningen pga läxorna. Detssutom träna extra på helgerna.
 
- Försöka att inte bryta ihop av stressen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0