Tråkigt att det gick som det gick

  /Jag längtar efter vår och sommar/
 
Hej. Idag har det varit en okej dag. Inga ämnen har varit speciellt jobbiga, alltså ingen matte och ingen fysik. På engelska lektionen hade vi diskussioner om boken "The Perks of Being a Wallflower" och det gick inte speciellt bra. Inte alls. Eftersom vi skulle spela ljudet och skicka det till vår lärare efter, var jag jätte nervös. Jag fick back out och kunde inte tänka, och sa i pricip ingenting vettigt. De jag diskuterade med försökte hela tiden få mig att prata mer, men då gick det typ sämre, hahaha. Jag känner mig ganska värdelös. Good jobb Hanna. 
 
Imorgon är friluftsdag i form av en idrottsdag så jag har ingen valig skola, utan bara en timmes tennis som ligger 5 min. från där jag bor. Det ska bli skiitkul, och eftersom jag spelar tennis hoppas jag att jag inte kommer skämma ut mig. Fast i och för sig kanske jag glömmer hur man spelar och failar helt. Idag ska jag spela tennis kl 5 i alla fall. Känns bra att ha övat lite innan, hahaha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0