Det var inte jag ... eller jo det var det

Hej! Oj vart tog helgen vägen? Wooops. Jag har verkligen inte plugat så mycket som jag ville göra i helgen. Jag skulle ha betydligt mer kunskaper i både kemi och matte. Men har jag gjort någonting av det? Nej. Japp jag är en hemskt lat människa. Fast jag har faktiskt försökt plugga. Men min text i engelska tog så längt tid att skriva så jag blev trött och så behövde jag träna så jag tränade och sen så behövde jag en paus så jag såg en film och några youtube videos. Sen skulle jag duscha. Och nu sitter jag här. Det tar så mucket emot att ta fram kemiboken. Eller ja, den ligger uppslagen framför mig... 
 
Men måste man så måste man. Imorgon börjar jag 8.10. Då har jag biolog. Efter har jag en hemskt lång håltimme som är så lång så att man dör lite inom sig. 
Old pic...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0