Sweet 16

Idag fyller jag år! 16 år fyller jag viket känns ganska coolt eftersom jag nu kan börja övningsköra! Jag tänker visa upp mina presenter i ett annat inlägg.
 
Jag kom till skolan så kom jag typ sist så då började hela klassen sjunga vi gratulerar för mig, vilket var super pinsamt med skit kul! Jag trodde inte ens att speciellt många skulle gratulera mig så det kändes jätteroligt! Sen gratulerade nästan alla tjejer i klassen mig vilket jag inte är speciellt van vid. I min förra klass var det inte så många som lade märke till mig. Jag måste säga att jag älskar min nya klass. Saknar verkligen inte min förra klass alls.
 
När jag kom hem så åkte jag iväg till min tennisträning och spelade en timme. Sen så kom jag hem och gjorde mig i ordning och så stack familjen iväg till en restaurang och åt för att fira mig.
 
Har nog haft den bästa födelsedagen någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0