Klippning och Tandläkare

Idag har jag varit tre timmar i hos min frisör och fått ny hårfärg. Eller jag har gjort blonda slingor + en toning. Jag provade denna gången att slinga med en hätta. Det gjorde ganska ont, men det blev bättre resultat än när jag färgade med folie. I vissa ljus ser håret dock grått ut, men efer ca 3 tvättar kommer det se bättre ut. Sen har jag också varit hos tandläkaren och till min stora förvåning hade jag inga hål! Jag ska dock tillbaka dit på fredag då jag ska fixa en söndrig tand. 
Före (från min förra klippning)
 
Efter

Kommentarer
Postat av: Helena

Såå fint det blev!

Svar: Taaaaaaaack Aaneleh! :D
Hanna Henriksson

2013-10-30 @ 19:40:05
URL: http://www.aaneleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0