Hanna + Hästar = True

När jag precis hade fyllt 6 år började jag rida. Jag hade tjatat på mina föräldrar hur länge som hellst och äntligen skulle jag börja rida. Jag red i ca 8 år och älskade det jätte mycket, men när jag gick i sjuan kom jag på den brillianta ideen att jag skulle börja på dans istället, så jag slutade rida helt. Bara sådär lixom.
 
 Ehhmm, vafan tänkte jag med!? Hur kunde jag sluta göra någonting som jag gillade så mycket. Nu vågar jag inte börja igen. Absolut inte.Nu går jag inte ens kvar på dansen så att jag slutade rida känns väldigt onödigt. Jag ångrar mig så himla mycket. Vill bara gråta när jag tänker på det. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Joo, du måste börja igen! Jag kan hjälpa dig <3

Svar: Tack, <3
Hanna Henriksson

2013-10-17 @ 18:11:56
URL: http://www.aaneleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0