Bra, fantastigkt jätte bra

Hej, bloggen! Jag stannade hemma ifrån skolan idag, eftersom jag inte mår så bra. Min bror är också sjuk och hemma så just nu sitter vi och kollar på tv. Förutom att jag har blivit sjuk och har ett berg med matteläxa och en jobbig svenka text att skriva så mår jag faktist bra. Bättrre än vad jag har mått på mycket länge. Känner mig glad lixom. Längtar inte alls tillbaka till sommaren och grundskolan och min gammla klass. Verkligen inte. Så om någon hade frågat hur jag mådde, hade jag svarat att jag mådde bra och inte ljugit. 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

yeey, vad bra att du mår bra fast ändå inte för du är sjuk. så KRYA PÅ DIG! :)

Svar: hahhahha Tack! :) <3
Hanna Henriksson

2013-10-18 @ 17:07:18
URL: http://www.aaneleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0