Catching fire - Tankar och kännslor

Japp. Jag har precis kommit hem ifrån bion. Jag såg Catching fire. Jag vet inte riktigt var jag vill starta. Jag kan i alla fall säga att jag är i chocktillstånd. Detta toppade mina förväntningar på alla håll och kanter som finns. Jag började gråta ca 8 gånger i filmens gång för att den var så fantastiskt bra. Nu sitter jag och gråter och hyperventilerar för fullt.Jag är helt utom mig förbannad på honom som regisserade den första filmen, Gary Ross. Om jag hade vetat att den hade kunnat göras lika bra som denna hade jag aldrig tyckt att den första filmen var bra. När jag tänker efter så har jag aldrig tyckt att den har varit bra. Jag var besviken när jag såg den på premiären och gillar egentligen inte att se den. Det är bara för att det är Hungergames, som jag inte har velat medge det för andra och speciellt för mig själv. 

  Francis Lawrence som har regisserat Catching fire måste ha det där lilla extra som inte Gary har. Det är så himla mycket bättre på alla sätt som kunde göras bättre.  Jennifer alltså. Hur otroligt kan en människa vara på att skådespela. Jag finner inga ord alltså.  

Kommentarer
Postat av: helena

DEN ÄR SÅ BRA OCH VI SITTER FÖR ATT SE DEN EN ANDRA GÅNG JUST NUUU AAAAAH!!!!

Svar: dhfhfjdökskföldshjkfjkdsljfklsjlj-ds
Hanna Henriksson

2013-11-22 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0