success

Nu har jag äntligen fått min svenska redovisning gjord. Jag var väldigt nervös och gjorde ändringar i texten precis innan så jag trodde inte att det skulle gå bra. Men till min stora lättnad gick det faktiskt bra! Eller, förutom att jag var så nervös så att jag glömde andas och därför blev helt röd i ansiktet så gick det bra. Jag stannade kvar efter och pratade med min lärare och hon sa att jag var en av de bästa av oss sju som redovisade så det känns bra i alla falll. De andra var väldigt duktiga. 
Efter redovisningen hade vi idrott och vi körde ett sjukt jobbigt fyspass. Jag var inte så tränad så det gick väligt dåligt för mig. För vissa andra som både har blodbrist och aldrig tränar gick det betydligt bättre för. 
På kvällen lagade hela familjen tacos och kollade på fotbollen matchen mellan portugal och Sverige. Jag är inte intreserad av fotboll alls, men jag blev väldigt intresserad och hysterisk av matchen. 
från skolans spegel

Kommentarer
Postat av: Helena

yeeey, fyspaaaaass.............
och Sverige förlora! :(

Svar: Ja det sög....
Hanna Henriksson

2013-11-16 @ 17:04:09
URL: http://www.aaneleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0