Så nervös

Imorgon ska jag hålla ett argumenterande tal för halva min klass på en halvklasstimme och jag är så himla nervös. Jag vet inte om jag någonsin har varit så nervös för något i hela mitt liv. Jag brukar inte bli jätte nervös inför redovisningar, men nu känner jag verkligen att det kommer gå så otroligt dåligt . Jag ska försöka att klara det utantill (hahah, det kommer jag inte klara) men jag är så otroligt dålig på att inprovisera och inte följa exakta manuset så att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Att hålla redovisningar i den nya klassen är verkligen en mardröm, ftersom de flesta är sådana pros. Alla kan sina saker perfekt utantill och är är verkligen jätteduktiga.Jag kommer kolla ner i mitt papper, eller ja jag har min mobil hela tiden och säga eeehhhh... och inte kunna uttrycka mig till räckligt mycket. 
Sen är tidsgränsen också ett stort problem. Man ska hålla snacket igång i 4 minuter och så snabbt som jag kommer att prata kommer jag att hålla igång i högst 3. Jag har riktigt mycket ångest nu alltså. 
Yes yes, me having panic right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0