Catching fire snart

Heeeej! Just nu är jag så himla taggad så jag vet inte var jag ska bli av. Om bara 1 och en halv tmme sitter jag i biosalongen för att se Catching fire. Jag har väntat så länge och är så himla förväntansfull så jag kan inte koncentrera mig på något annat. Egentligen borde jag sitta och plugga in Biologibegrepp och skriva klart en svenska uppgift men jag kan verkligen inte tänka på något annat än Catching fire. jag vill bara dit nu! jag kan inte fatta att det är idag jag ska se den! Hihihi. Jag ska se den tilsammans med min lillebror på Royal, malmös bästa biograf. Och ja jag skriver biograf för att jag är allsmäktig. 
Hur coola är inte Katniss kläder på denna bilden, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0