The Host

Altså jag blir så himla arg! Jag har läst Stephany Meyers "nya" bok the Host och den var verkligen jättebra!! Jag älskade den och läste ut den på några få timmar. Nu har ju boken blivit filmatriserad och jag var jätte glad och ville jättegärna se den. Så igår så såg jag att den hade kommit ut på Swefilmer och jag var ju bara helt tvungen att se den. Men fan vad dålig den var. Den var så himla dåligt gjord på något sätt. Jag blev i alla fall jättebesviken!
 
Men det är väll bara att försöka glömma den och försöka få tillbaka min egen vision av boken. För alla er som har läst boken, men inte har sett filmen rekomenderar jag er att inte se den!
 
Det ända som var bar med filmen var Ian. Honom gillade jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0