Skolan

Hej hej! Idag denna lediga Onsdag ska jag bara plugga typ. Altså jag har så himla mycket saker som jag måste hinna med på en sådan liten tid. Jag känner mig väldigt stressad!!
 
Igår så fick jag reda på att jag hade fått A på de nationella proven i Kemi och därför skulle få A i kemi! Men såklart så kommer jag säkert inte få det eftersom min lärare senare kom på att det är lite mycket att höja på steg eftersom jag i julas fick C i kemi. Jag blir så jävla irriterad. Hon kan ju inte säga att jag först kommer få ett A, men sen ändrar sig till ett B. Jävla skit. Hoppas verkligen att jag får A för att det behöver jag verkligen!!
 
Nu väntrar matte, engelska, historia, Svenska m.f böckerna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0