Sista konserten med min klass

Hej! Idag har jag haft den sista riktiga konserten med min klass. Jag har gått med dem sedan jag gick i trean och nu till sommarlovet ska vi skiljas åt och några kommer jag troligtvis aldrig att träffa igen vilket ät lite sorgligt. Kommer sakna dem mycket.
 
Konserten hade vi på Palladium som ligger mitt i Malmö., typ. Temat var gospel och det gick jättebra. Förutom gospel har niorna alltid ansambel spel och där sjöng jag solo på två av låtarna, (Love Gun och Raise youre glass) vilket gick skitbra!
 
 
 
Jag har inte några bra bilder därifrån. Men jaja, jag tror pappa tog några så jag kanske lägger ut några bättre senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0