Skolavslutning

Idag slutar jag grundskolan. Jag slutar i nian, vilket jag tycker är jättesorgligt. Jag har gått i samma klass sen trean, och vi har varit en jättebra klass måste jag ändå medge. Jag kommer sakna alla fantastiska människor från klassen. Det känns overkligt att vi inte kommer å i samma klass längre. Många kommer jag nog inte träffa igen.
 
Mina föräldrar kunde tyvärr inte komma på avslutningen, men till min stora glädje kom min farmor och farfar och kollade vilket var jättesnällt av dem. Avslutningen fick snabbt. Vädret var jättefint vilket är ganska ovanligt för skolavslutningar. Vår klass sjöng och spelade lite låtar och efter så pratade vi i klassrummet med våra klassföreståndare och vi fick våra betyg. Många tårar fälldes, till och med jag fick lite tårar i ögonen som jag inte brukar få.
 
Betygen blev väldigt bra, jag fick 5 A, 7 B och 3 A vilket totalt blir 302.5 poäng. Jag hoppas verkligen att jag kan komma in på Petri nu.
Hela klassen, kommer sakna dem alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0