Niornas bal 2013

Nu har jag kommit hem från balen. Det var otroligt roligt och kul. Jag träffade många jag kände utanför min klass. Maten var god, men jag tvingades att dricka läsk som jag hatar. Jag fick dessutom dansa mad många killar både sådana jag kände och inte kände och några tjejer. Danstävlingen vann min skola, fast det var dock inte jag. Jag har nog inte haft så roligt på en mycket lång tid och det tog slut alldeles för snabbt. Här kommer en drös med bilder.
Jag och Miranda innan vi hade åkt till balen i min trädgård.
Hela min klass. Det måste nog vara den bästa klassen ever just nu.
Jag och Veronica.
Jag och mina bästa vänner.
Wera, Ella, Charlott och Tora.
Några fler tjusiga tjejer från min kalss.
Tog inte så många bilder inomhus, dessa var de ända värda att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0