Tillbaka till verkligheten.

Heej! Det har varit en omtumlande dag i skolan, då jag har haft jobbiga möten med ett objekt jag verkligen inte vill täffa och är jättearg på och vill ska staffas för det objektet och sina objektvänner gjorde. Samtidig vill en annan ( mycket liten ) del av mig att objektet ska be om ursäkt så jag kan förlåta objektet så att vi kan bli vänner och leva lyckliga i alla våra dagar. Det är det enda jag kan tänkta på. När det snart är lov kommer inte jag se objektet på 2,5 veckor och det är verkligen inte bra tycker jag. Eller så är det kanske på andra sidan jättebra , för då kommer jag inte att se objektet på jättelänge och då kommer jag tappa intresse och intressera mig mer för viktiga saker. Japp, en ledighet från skolan är nog det bästa just nu. 
 
Trodligtvis kommer utomstående inte förstå ett dugg av jag precis har skirvit. 
 
Imorgon har vi avslutning i skolan och vi kommer bara vara där ca 2 h, eller mindre.  Efter det har jag JULLOV, vilket kommer firas med mina älskade vänner i stan. Dem är verkligen bäst alltså. Utan dem hade livet varit outhärdligt i skolan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0