Tankar om skolan

Jag har fått tillbaka ganska många prov denna veckan och det är med blandande kännslor jag har sett resultaten. Biologiprovet är jag sjukt onöjd med, jag vet att jag kunde klarat det mycket bättre om jag bara hade planerat in min pluggtid bättre. de nationella proven i matte är jag inte helt nöjd med, det kunde gått bättre om jag bara hade följt med ordentligare på lektionerna. Jag kommer snart få betyg i matte då kursen snart är avslutad. Jag tror jag kommer få C, fast helt säker är jag inte. Kemiprovet är jag däremot ganska stolt över då jag fick fullt i alla förmågorna! Yey you go Kemi! Jag förstår inte hur det gick till...
 
Jag är väldigt glad att jag inte får betyg i Idrott, för så lite som jag tränar just nu har jag aldrig gjort i hela mitt liv. Jag är inte en supermänniska som har jättebra kondition utan behöva träna. Efter jul, måste jag ta upp tränigen igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0