Helgens händelser

Denna helgen började med dåligt humör men avslutas med stålande. Jag har fått tillbaka min julkännsla som tragiskt nog försvann en del den sista veckorna när jag har  varit tvungen att fukosera 100% på skolarbetet. Under helgen har jag och familjen haft julbak med en annan familj. Vi bakade en massa saker så nu har jag en jätte mycket goda saker i mitt kylskåp. Familjen har även hunnit köpa en julgran som jag fick pynta själv, silvertema detta året. 
 
Sen har jag också varit på Emporia och handat julklappar. Så skönt att ha det fixat. Jag får alltid ångest när jag ska löpa presenter till andra. Prestationsångest, hahaha. Men jag vill att alla ska tycka om det dem får. 
 
Imorgon är det måndag och därför skola, men jag är så himla förväntansfull eftersom det på fredag är jullov, då den sista skoldagen är på torsdag. Alla prov är avklarade nu, så jag kommer nog inte plugga speciellt mycket. Under lovet kommer jag faktiskt behöva plugga fysik, men det tar jag då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0