föreläsningar får vissa att somna

Hej! Idag har jag köpt skolkatalogen i skolan och den är riktigt stor, det är som en enorm bok hahah. I den finns alla Malmös gymnasieskolor. Riktigt kul att se vart ens gamla klasskompisar har hamnat. Jag råkade glöma bort tiden när jag satt och kollade på den så jag satt ca en och en halv timme utan att göra någonting vettigt. Just idag borde jag plugga inför svenska provet. Dock kom jag precis på att jag har glömt det viktiga häftet i skolan som jag ska läsa till imorgon.... Ja det är väll typical me att göra det inför ett prov. Hoppas jag har snälla vänner som skickar sidorna till mig... Önska mig lycka till...
Gammal bild, men vad fan har jag gjort med ögonbrynen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0