Det är äntligen Jullov!

Nu är det äntligen Jullov! Avslutningen i skolan började 8.30, jag fick springa till bussen som vanligt. Jag är riktigt dålig på att skynda mig på morgonen. I skolan satt vi i aulan ca en timme och lyssna på några uppträdanden samt när rektorn pratade. Sen fick vi sitta en stud i klassrumet och fika och prata. Kl 10 slutade vi äntligen och jag och mina vänner gick in till Jensens och åt lunch. Det var den andra gången jag har ätit där, och jag kan inte säga att jag har en bra inställning till stället. De var ganska otrevliga och vi fick vänta hur länge som helst på maten som detsutom var kall när vi fick den. På Jensens bytade vi i alla fall julklappar med varandra och jag en massa fina saker. Tack så mycket!
 
Vi gick sedan vidare till triangeln och jag fick min efterlängtade Frozen Yougurt. Då satte vi oss en stund till och snackade. Sen efter det fanns det inte så mycket att göra och vädret var riktigt dåligt,så vi bestämmde oss för att åka hem.
 
Det var en riktigt mysig dag, typ en perfekt avslutning på en termin. Men vad ska jag nu göra med all min tid!? Jag har inte planerat inn någonting och jag längtar faktiskt tillbaka till skolan en del. Inte själva skolan kanske, men att ha någonting att göra på dagarna. Jag får se vad jag gör med min tid. Nu ska jag nog läsa Harry Potter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0