Sommar resume

Veckan innan avslutningen var väldigt kul. Klassen var på niornas avslutningsbal och sen på Liseberg. Så himla roligt det var!
Jag gick äntligen gått ur nian, med bra betyg dessutom. Sommaren kändes oändlig och jag hade en massa grymma planer för den.
Sedan samma natt gick jag på en avslutningsfest med mina vänner.
Midsommarafton firades med kusinerna i deras sommarstuga. Det regnade för ovanlighetens skull inte.
Jag gick sen en intensivkurs i tennis i en vecka.
Jag fick ett riktigt piano som jag älskar. Det står hemma hos farmor och farfar, för att det får inte plats hemma hos mig. Hemma har jag ett el piano. Det blir inte riktigt samma känsla att spela på ett el piano som på ett riktigt piano.
Jag fick mina älskade Urbanears av mina föräldrar en lite sen sluta nian present. De är så underbara!Senbar det med familjen av till mitt älskade Paris. Det var en så sjukt fin och stor stad. Vill så gärna tillbaks dit.
Vi var på Ven och cyklade med några kompisar.
Jag har även varit en del på stranden.
Och så har jag varit på tivoli.
 
Idag är det sista dagen på sommarlovet, vilket känns skit tråkigt, men jag är också väldigt taggad inför skolan imorgon. Så himla underbart (eller inte) att få en ny klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0