Inspark

Hej! Idag har jag varit på St:Petris inspark. Alla klasserna har ett tema och min klass var uteliggare. Insparken var faktiskt jättekul och inte alls som jag hade tänkt mig den. När vi kom dit så kastade alla tvåor och treor ägg på oss. Jag blev träffad ett antal gånger vilket var väldigt mysigt.  Den första grenen var att vi skulle springa en och en och shota något väldigt äckligt, springa tillbaka och sätta sig. När jag skulle sätta mig ner så råkade jag böja handen åt fel håll när jag tog emot mot marken. Sen var min hand förstörd och jag hade skit ont resten av dagen.
 
Jag kan inte säga att jag gjorde speciellt mycket saker. Allt jag gjorde var att shota, krama en panda, gick skottkärra, snurrade tio varv, pussade en tjej, skickade en lök från en mun till en annan, badade i en dam och klädstrecket. De flesta i klassen var fulla och gjorde de galnaste sakerna. 
 
Eftersom jag inte gjorde så mycket utan mest stod och såg förvirrad ut eftersom allting gick så snabbt så var det en av ledarna som hela tiden sa till mig att jag skulle ångra att jag inte gjorde mer saker. Sen kletade han nutella och ägg i ansiktet på mig några gånger. Det var även en trea som ca sju gånger körde upp en fisk i ansiktet på mig. Men det var i alla fall väldigt roligt och jag ångrar verkligen inte att jag gick dit.
Hela klassen + några ledare. Helt klart att jag förstör bilden. Ungefär så såg jag nog ut typ hela tiden, väldigt förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0