Vår kännslor

Min dag började med ett träningspass på friskiss och svettis med Tora. Det känndes väldigt bra att träna igen även ifall jag glömde att ta med mig vatten.
 
Sen bestämmde jag mig för att jag skulle städa hela mitt hus, men såklar fullföljde jag inte den tanken. Istället gick jag hem till min farmor och farfar och fikade med dem och kusin vitamin Frida. När jag kom hem så städade jag hela badrummet och hallen utanför mitt sovrum, så lite duktig har jag i alla fall varit idag.
 
 
Farmor och farfar har hela trädgården full med sådanahära vårblommor, och jag tycker att de är så himla fina. Jag älskar våren. Det är nog min favorit årstid.
 
 
Min kusin Frida lekte nonstop med min hund Timja, haha. Timja ble helt slut sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0