Hanna - vem är det?

Hej! Jag heter Hanna Henriksson och ska nu börja blogga igen. Jag har bloggat i ett antal år förut, men bestämmde mig för att ta en bloggpaus, som varade i ca 2 år. Så jag är en s.k. "van bloggare".
 
Jag heter alltså då Hanna. Jag är 15 år och bor i Malmö med min familj. Min vardag består till mästa del av skolan och skolarbete. Därför skulle man kunna tro att statistiken inte kommer att vara så bra som den borde vara. Men eftersom det väldigt snart är sommarlov så kommer jag ha tid att blogga mycket och statistiken kommer att vara i topp, förhoppningsvis.
 
Andra saker som jag tycker om att göra förutom att plugga är att spela piano, tennis, träna och umgås med mina nära och kära.
 
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag kommer att blogga om, efter en tid kommer nog jag komma in på ett möster, så att man inte blir helt lost i bloggen, utan att man vet vad bloggen kommer att handla om.
 
Såhär ser jag alltså ut. Glasögon och mellanblont hår. Det är jag, hehe.
 
Jag hoppas verkligen att de som hittar hit till bloggen kommer att stanna. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0